lunes, 22 de junio de 2009

Gràcies pel regal d'aniversari

Després d'uns mesos per fi vaig poder gaudir del meu regal d'aniversari i vam anar a volar amb globus per sobre les nostres terres.
L'experiència va ser molt xula, ens vam empapar de territori des d'alcades que arribaven als 3.900metres...iujuuuu, a volar!
Volcà de Santa Margarida, Croscat, Olot, Vall d'en Bas, túnel de Bracons, Santa Pau, La Fageda, Puigsacalm, Cabrera, el Far, la Vall d'Hostoles, la del Llémena, Castellfollit i el seu megapont, Pedraforca, Canigó, Mieres, La Miana, el Jou, el Collell, Adri, Rocacorba, el castell de Sant Aniol, l'estany de Banyoles, el pla de l'Estany, el golf de Roses, etc, etc.
Molts espais que hem trepitjat a peu, i d'altres que encara resten per descobrir.

El que no sabíem era que t'havies d'atipar de butifarra i fessols de Santa Pau per inflar el globusss. Tot i això ho vam aconseguir i a dalt al cel vam engatar el pilot amb xampany i coca de llardons. D'aquí que l'aterratge fos mogudet, però tranquils, l'ovella que vam aixafar la vam aprofitar pel sopar.

Merci a tots de nou, i si algun cop podeu, feu tb un viatge amb globus :)








3 comentarios:

Marc dijo...

Eiii!! Molt maques les imatges! Què tal el vertígen?

oriol dijo...

Això de les alçades fa cert respecte, i la veritat és que fins a mietat del viatge no m'hi vaig començar a trobar més cómode i segur. Al final però ja trevia el cap a fora per fer fotos i tot! Per tant, si jo hi he anat, qualsevol pot pujar-hi :)

Cèlia dijo...

Uauuuuu!!! Quina passada!!! Ens alegrem que el regal t'hagi agradat...